Klacht: vertraagde levering

op 19 augustus 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een sofa bested voor levering de eerste week augustus. Bij de bestelling heb ik benadrukt dat ik niet in Nederland woon en dus de bank tijdig, mogelijk eerder, moest ontvangen. Toen ik die week geen bericht ontving heb ik tot nu toe 5 contacten gehad over een mogelijke nieuwe leveringsdatum. Uiteindelijk ontving ik vorige week het bericht dat de bank 5 weken vertraagd is.
Ik had inmiddels mijn terugreis uitgesteld tot 2 September, de datum voor mijn eerste werkdag, en moet nu zowel een aantal vrije dagen als een nieuw uitstel van mijn reis regelen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de bank voor 2 September ontvangen en een karting i.v.m. de gemaakte extra reiskosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rdewerk