Klacht: Vertraagde levering

op 09 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

2 weken geleden een karpet besteld met de levertijd van een week. Nu al 1,5 week in het bezit van een track and trace code maar die wordt maar niet actief. Meermaals gebeld maar niemand is in staat te zeggen waar mijn bestelling is of wanneer deze geleverd wordt. Bizar, mijn bestelling ligt dus al 1,5 week klaar in een magazijn maar wordt maar niet naar post nl gebracht

Levering conform afspraak en op korte termijn

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

3 maanden geleden - Mevrouw van Straten heeft aangegeven het bestelde tapijt nog niet te hebben ontvangen. Wij hebben de klant geïnformeerd dat dit artikel vertraagd is. Er loopt een navraag bij de leverancier. Zodra wij hier reactie op hebben brengen wij de klant op de hoogte. OTTO Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Mvs1981qwer

2 maanden geleden - Otto is sneller met het plaatsen van een (nietszeggende) reactie op deze site dan daadwerkelijk de klacht oplossen. 9 dagen geleden kwam eindelijk het bericht dat mijn bestelling geen vertraging bij de leverancier had opgelopen maar gewoon kwijt was geraakt. Of ik het alsnog wilde ontvangen. Direct geantwoord dat ik dat wilde. Inmiddels weer bijna 10 dgn verder zonder enig bericht/ orderbevestiging etc. En op de site blijft een levertijd van een week staan. Bizarre organisatie waar ik nooit meer zal bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvs1981qwer