Klacht: Vertraagde levering

op 09 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

2 weken geleden een karpet besteld met de levertijd van een week. Nu al 1,5 week in het bezit van een track and trace code maar die wordt maar niet actief. Meermaals gebeld maar niemand is in staat te zeggen waar mijn bestelling is of wanneer deze geleverd wordt. Bizar, mijn bestelling ligt dus al 1,5 week klaar in een magazijn maar wordt maar niet naar post nl gebracht

Levering conform afspraak en op korte termijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

1 jaar geleden - Mevrouw van Straten heeft aangegeven het bestelde tapijt nog niet te hebben ontvangen. Wij hebben de klant geïnformeerd dat dit artikel vertraagd is. Er loopt een navraag bij de leverancier. Zodra wij hier reactie op hebben brengen wij de klant op de hoogte. OTTO Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Mvs1981qwer

11 maanden geleden - Otto is sneller met het plaatsen van een (nietszeggende) reactie op deze site dan daadwerkelijk de klacht oplossen. 9 dagen geleden kwam eindelijk het bericht dat mijn bestelling geen vertraging bij de leverancier had opgelopen maar gewoon kwijt was geraakt. Of ik het alsnog wilde ontvangen. Direct geantwoord dat ik dat wilde. Inmiddels weer bijna 10 dgn verder zonder enig bericht/ orderbevestiging etc. En op de site blijft een levertijd van een week staan. Bizarre organisatie waar ik nooit meer zal bestellen.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 december 2017 om 13:18 geantwoord

Naar aanleiding van de melding is het artikel opnieuw besteld voor de klant. de klant heeft het tapijt vervolgens ontvangen. vanwege het langen wachten en het ongemak hebben wij de klant een korting van €10,00 aangeboden, ook zijn de verzendkosten vergoedt.

De korting is teruggestort naar de rekening van de klant.

OTTO
Klantenservice