Klacht: Verspil mij niet

op 25 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 mei wilde we doosjes op datum gyros kip meenemen voor verspil me niet prijs 0.25 cent. Het was einde van de middag. Medewerker haalt de 3.doosjes kip zeer ongeïnteresseerd uit het schap en brengt ze naar achter. Verde rhoren we niet meer wat er mee wordt gedaan alleen dat hij zegt dat er geen tijd meer is om af te boeken.
Manager ook weer gevraagd omdat ik onbevredigend achter blijf. De manager gaat met frisse tegenzin naar achter komt terug en zegt ‘ de kip is al weg!!!! Hè 2 minuten geleden was het er nog in mijn ogen.

Gewenste Oplossing:

Ben erg blij dat de lidl mee doet met het verspil me niet voor haar producten. Dus ik had graag de 49 doosjes van normaal 1.99 dan afgeprijsd op de 23ste voor 30% en dan op de dag van dat het verkocht moet worden mee genomen voor verspil me niet prijs. Ik voelde me naar nadat de medewerker/manager zo laconiek reageerde. En vind het doodzonde dat er zulke mooie gyroskip wat tijdelijk verkrijgbaar was 'weggooid' (naar achteren) wordt!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 mei 2021 om 20:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]