Klacht: Verse maaltijd Indische rendang

op 29 augustus 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Ik ben niet zo van het klagen,maar ik zag deze heerlijke Indische rendang staan bij de verse maaltijden,ik hou erg van rendang en had het maar beter zelf kunnen maken,de stukken vlees waren erg groot en niet zacht,ik kon het moeilijk weg krijgen,verder weinig saus bij het vlees,waardoor het allemaal erg droog is,en ik vond ook nog eens een zwarte haar in de maaltijd,dat kan gebeuren ,maar is wel onsmakelijk.

Graag het vlees wat langer laten sudderen totdat het uit elkaar valt en bijvoorbeeld de saus met kokosmelk aanlengen,het viel erg tegen nu.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 07 september 2016 om 15:18 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat de Indische Rendang niet aan u verwachtingen voldeed . Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar onze verantwoordelijke kwaliteitsmedewerker van onze warme keuken. Onze collega kon melden er door een defect aan een hoge drukpan een deel van het vlees niet goed gaar is geworden. Wij sturen u een tegoedbon toe zodat u een nieuwe maaltijd kunt kopen. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door Sayang2009