Klacht: Verschrikkelijke vakantie

op 17 augustus 2018 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn in mol geweest de kempen, caravan was smerig ramen bleven niet open staan en moesten we met stokken open houden. Koelkast was voor 1 persoon terwijl we in een 8pers. Caravan zaten.
Schuurtje stond vol met puin en oud witgoed en ook hadden we geen gordijn in de keuken en badkamer. Er zaten insecten in de schone linnen.
We moesten elke dag met 2 kinderen naar het zilvermeer ivm blauwalg op het park. Dit heeft ons 95euro extra gekost(onvoorziene kosten!) Dit werd zelfs pas aangegeven na betaling van onze boeking!! Schande!
En dan nog maar niet over het horeca personeel te spreken zeer onervaren en de bestellingen en rekeningen gingen dagelijks mis! Het was ook niet druk.
Keuken was maar tot 20.00uur open.
En frietjes eten kon alleen op het andere terras waar je de bestelling weer direct uit de tas en zakken kon scheuren, want op een dienblad kreeg je het niet mee.
Behalve personeel die later omgekleed met bekende wel op het niet serveren terras zaten en daar wel als enige bediend werden in friet,snack, drank! Hier zagen wij van meerdere gasten boze gezichten.
Wij hebben een uur op onze rekening moeten wachten!!!

Ben pas tevreden als wij als gezin een tegemoetkoming krijgen, wij hebben een m moeilijk tijd gehad en hebben een week vakantie geboekt 575euro in een bouwval.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EuroParcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EuroParcs

Heeft op 06 maart 2020 om 15:15 geantwoord

Geachte heermevrouw,

We sluiten hierbij uw klacht op Klacht.nl omdat deze door omstandigheden gedateerd is en zeer waarschijnlijk al is opgelost via een ander kanaal. Mocht dit niet het geval zijn kunt u deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we dit alsnog voor u in behandeling kunnen nemen.

Europarcs Service

Alle klachten die gemeld zijn door KariMaurice