Klacht: verschrikkelijke trage procedures

op 31 augustus 2018 over CBR in de categorie Overheid

Mijn moeder zit al sinds half juni te wachten op een nieuw rijbewijs, op 25-07 kwam er nog een aanvulling voor keuringen door oogarts en opnieuw door een art in verband met een ziekte die meerder jaren onder controle is. Deze formulieren met positieve uitslag zijn op 01-08 ingestuurd. Nu, na 30 dagen, is er nog steeds geen uitslag bekend. Dus heeft mijn moeder vanochtend gebeld: mevrouw, u krijgt binnen 10 werkdagen bericht. Dat betekent dat ze inmiddels over hun eigen grens van 6 weken gaan … Dus heb ik zelf ook gebeld. Een zeer standvastige dame aan de lijn die mij vertelde dat re nu de versnelde procedure in gang is gezet waarmee mijn moeder dus binnen 10 werkdagen bericht krijgt. Na 30 dagen nog eens 10 dagen wachten, onmenselijk. Procedures zijn belangrijker dan mensen kennelijk. Helaas is dit een algemeen probleem bij de overheid, verschuilen achter regeltjes en procedures …

Als mijn moeder uiterlijk aanstaande woensdag bericht krijgt over haar nieuw rijbewijs. Indien gewenst kan ik u de persoonlijke gegevens van mijn moeder sturen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BH.Meijer