Klacht: Verschillende kortingen

op 17 december 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik wilde mijn fotokerstkaarten via Albelli bestellen, want ik had een kortingscode voor 20%. Wat bleek vlak nadat ik had besteld en de pagina verversde: standaard 40% korting! Ik heb direct een bericht gestuurd. Omdat ik daar geen reactie op kreeg, heb ik gebeld. Ondanks dat de bestelling nog niet in productie was genomen, konden ze niks doen. Hoewel ze wel bevestigden dat de 40% korting ook voor mij van toepassing was. Ik kon alleen annuleren, met het risico dat mijn bestelling niet op tijd zou zijn. Hierover heb ik een klacht ingediend en niks meer van Albelli gehoord.

Als ik mijn 40% krijg + de korting voor mijn inschrijving op de nieuwsbrief: dat is 22 euro BOVENOP de korting die ik al ontvangen heb.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

6 maanden geleden - Beste mevrouw van Dijk, Wat vervelend om te horen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de 40% kortingscode. Het is voor ons niet mogelijk wanneer er een kortingscode is gebruikt, om deze te veranderen voor een andere kortingscode. Zoals beschreven staat in de actievoorwaarden is het niet mogelijk om aanbiedingen met elkaar te combineren. De code voor €5,00 had u daarom ook niet kunnen gebruiken in combinatie. Onze excuses dat wij u hierin niet in tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Albelli

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 25 januari 2018 om 10:59 geantwoord