Klacht: Verschillende Glasvezel offerte`s voor de zelfde locatie

2545 op 02 september 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Beste,

we hebben een glasvezel aansluiting in onze nieuwbouw. en de glasvezel aansluiting is ook afgemonteerd in de meterkast. maar we kunnen geen aanvraag indienen. daarvoor moeten we bij kpn netwerknl zijn. echter geven deze het aan dat er geen aansluiting aanwezig is en dat deze nog aangelegd moet worden. en daarvoor vragen zij eerst bijna 2000 euro aansluiting ( heeft circa 3 maanden geduurd). na een simpele antwoord op hun offerte is deze gedaald zonder enige toe zegging naar 800 euro..

kosteloos aansluiten, omdat het al aanwezig is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht 2545

1 jaar geleden - vanaf 2 september is deze klacht in behandeling als status. maar ik heb niks van kpn vernomen. wel raar. allemaal!

Bericht van KPN NetwerkNL

1 jaar geleden - Geachte heer Ceyhan, Er is iets mis gegaan waardoor wij deze klacht niet doorgekregen hebben. Heeft u voor mij ook uw huisnummer? Dan kunnen wij uw gegevens opzoeken in ons systeem en kijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN NetwerkNL

Reactie van de melder van de klacht 2545

1 jaar geleden - Beste, 2545AA nr 6. gr

Bericht van KPN NetwerkNL

1 jaar geleden - Geachte heer Ceyhan, Ik zie inderdaad dat u twee verschillende offertes heeft ontvangen, ik begrijp ook niet helemaal wat hier de bedoeling van is. Ik ga hiervoor even navraag doen bij onze haalbaarheidsonderzoek afdeling en kom erop terug zodra ik een antwoord heb. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN NetwerkNL

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 17 september 2021 om 13:45 geantwoord

Geachte heer Ceyhan,

Wij hebben zojuist een update voor uw klacht via mail met u gedeeld.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Valerie
Klachtenafdeling KPN netwerk

2545

Heeft op 17 september 2021 om 14:16 geantwoord

De glasvezel kabel is aangelegd, maar we moeten aansluitkosten betalen. wel jammer van kpn. van 800 euro x 4 ( 4 adressen ).

uiteraard niet tevreden. helaas moet onze keuze naar Ziggo gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door 2545