Klacht: verschillende constructie laminaat.

op 12 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Mijne dames,heren,

ik wil graag een klacht indienden betreffende onze vloer die we aangeschaft hebben in februari 2012, het gaat om het volgende wij hebben laminaat gekocht bij Karwei te Hendrik ido Ambacht en zeker geen goedkoop laminaat het gaat om het volgende artikel laminaat vita tegel leisteen, wegens medische omstandigheden hebben wij het pas afgelopen week kunnen leggen en wat blijkt dat wij verschillende soorten hebben gekregen waardoor wij behoorlijk in de problemen zijn gekomen de aansluiting van het laminaat is niet hetzelfde dus u kunt zich voorstellen dat de aansluiting met leggen moeizaam verliep, waardoor wij een erkend parketleggen hebben moeten inschakelen om het voor ons neer te leggen, waardoor er voor ons een hoop kosten bijkwamen, en tot overmaat van ramp ook een hoop snijverlies om dat het niet op elkaar afgestemd was( het ene pak had een grijze ondergrond en het ander een groen dus dat betekend dat de klik verbinding niet goed in elkaar paste waardoor wij redelijk in de problemen gekomen zijn.
De problemen die ons dit gegeven hebben zijn als volgt kosten parketvloer laten leggen en zeker een met of 4-5 snijverlies waardoor wij nu onze hal niet kunnen voorzien van laminaat, dit heb ik via de bedrijfsleider van Karwei te Ambacht kenbaar gemaakt hij gaf ons te kennen dat hij nog wist om welk laminaat het ging, maar verder kon hij ons niet helpen, en voelde wij ons niet serieus genomen, wij hebben geen woorden hierover gemaakt!! dez bedrijfsleider zei alleen sorry of dat het daarmee afgedaan was.uiteindelijk hebben wij het wel voor elkaar gekregen om de vloer te leggen en is deze erg mooi geworden, maar dat neemt niet weg dat wij een grote onkosten post hebben gehad.

Wij hopen graag op antwoord, en eventueel een oplossing in de kosten!!

Oplossing eventueel een tegemoetkoming. in welke vorm dan ook.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Karwei beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Autorijschool