Klacht: Verschil in prijs

op 20 mei 2017 over Miss Etam in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vanmiddag jurk gekocht bij miss etam in Assen. Mijn zusje kocht dezelfde jurk. Die van mij was 30,00 en die van haar 20,00€. Ze waren afgeprijsd. Gevraagd naar het verschil in prijs. Antwoord was verschil in maat. Ik had maat 50 en mijn zusje XL. Verkoopster vond het ook niet kloppen. Daarna zag ik dezelfde jurk maat 54 en die was ook 20€. Ik weer gevraagd, leidinggevende zei: kassa heeft altijd gelijk.
Kortom, als goede klant van Miss Etam vonden wij dit zeer onbevredigend en niet klantvriendelijk .

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog gecompenseerd met 10€

Alle klachten die gemeld zijn door Lineke mollema