Klacht: Verscheurde kaartje

op 24 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was met mijn oma en nichtje met Arriva en er werd een kaartje gecontroleerd door een conducteur. Het kaartje was van de Daluren. En ik dacht dat het een kaartje voor 2 personen was, maar get was gewoon voor een persoon. Uiteindelijk verscheurde hij het kaartje, terwijl het kaartje gewoon geldt voor 1 persoon. Uiteindelijk moesten we een extra kaartje kopen, terwijl het niet nodig was.

Een gratis kaartje.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Supermaasz, Uit jouw bericht maak ik het volgende op. Je dacht dat het kaartje voor 2 personen was, dit was dus niet zo? Vervolgens heeft de steward je kaart verscheurd en moest je een extra kaartje kopen? Bedoel je dan 2 nieuwe kaarten of gewoon nog 1 erbij (wat logisch zou zijn aangezien je met 2 personen bent). Verder hoor ik graag ook nog van je waar je gereisd hebt, hoe laat, op welk station je in bent gestapt en vooral waar je een kaartje voor de daluren hebt gekocht? Er worden namelijk geen losse kaartjes voor de daluren verkocht voor de treinen. Ik wacht de reacties even af zodat we het verder kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Zoë Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Supermaasz

4 maanden geleden - Kijk, het kaartje was voor 1 persoon, en de steward verscheurde hem omdat ik dacht dat het een kaartje voor 2 personen was. Maar evengoed was het kaartje nog goed voor 1 persoon en toch verscheurd hij het. Zie het als een gekocht kaartje die de steward voor niks verscheurd. En ja, we hadden 2 kaartjes extra moeten kopen. Terwijl het eigenlijk maar 1 had hoeven te zijn. Hier baal ik echt van.

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Hoi Supermaasz, Ik hoor graag nog waar je gereisd hebt, hoe laat, op welk station je in bent gestapt en vooral waar je een kaartje voor de daluren hebt gekocht? Er worden namelijk geen losse kaartjes voor de daluren verkocht voor de treinen. Ik wacht de reactie af zodat we het verder kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Jessica Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Supermaasz

4 maanden geleden - ik heb dat kaartje voor een actie van NS gekregen per post. wanneer ik ben uitgestapt: Stavoren, rond 12 uur.

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Hoi Supermaasz, Heb je voor mij nog je instapstation en je vertrektijd? Met vriendelijke groet, Wouter Medewerker Klantenservice

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 21:50 geantwoord

Hoi Supermaasz,

Helaas hebben we sinds 27 juli 2018 niets meer van je gehoord.

We sluiten daarom deze klacht. Mocht je nog willen reageren, dan kun je altijd nog reageren op de je klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Supermaasz