Mijn Klacht:
Regelmatig koop ik een magnetronmaaltijd. Deze keer voor het eerst de goulash waar ook een beetje rundvlees in zit. Bah! Wat vies was dat. Geen vlees maar wel een paar stukjes glibberig snot. Deze maaltijd is AH onwaardig!
Gewenste Oplossing:
Ik neem dit nooit meer.

