Klacht: Vers “garantie” groente en fruit

op 18 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Net boodschappen gedaan bij Jumbo Gerretsonplein (Eindhoven) en alweer rotte fruit gevonden zoals bijna elke keer. En dan krijg je een gratis tas vol groente en fruit, zoals het staat in de tientallen flyers en de grote reclamebord op de groenteafdeling.

Dus. Ik ging naar een medewerker en die begon te vroegen of ik van plan was om dat product echt te kopen. Ik zei, dat maakt niks uit, het staat letterlijk op je reclame dat je een tas krijgt ongeacht of je desbetreffende product ging kopen of niet. Hij vertelde mij dat de regels anders zijn, en het zou anders staan op hun website. Ik zei mooi niet en kreeg mijn tas na wat gezeur.

En wat bleek? Op hun website staat er niks op dat als je een rotte banaan vindt, krijg je een gratis tas slechts indien je van plan was om bananen te kopen. De kwaliteit van groente en fruit in die winkel is écht laag, en ze maken hun eigen regels om niet zoveel gratis tassen hoeven uit te geven.

Betere oplossing? Misschien zelf de rotte fruit uithalen voordat de klanten die vinden…

Wanneer ze hun eigen regels zouden volgen en echt verse groente+fruit hebben

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lise___