Mijn Klacht:
Een pak van 6 a 7 bananen in plastic heb ik 2 keer geopend en de uit einde stonk vreselijk. Dus naar Albert Heijn terug en kreeg mijn geld terug. Een tweede keer ver haal gehaald bij de verkoper, die er duidelijk niets van snapte. Bij de klanten service dit besproken. En zij raadde mij aan een klacht in te dienen.
Gewenste Oplossing:
Alle verrotte in plastic vernietigen.


