Klacht: Verrassingsreis

op 01 oktober 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Geboekt via Groupon een verrassingsreis aangeboden door Go Mundo. Nou een verrassing is het geworden of toch niet. Op 28 juli 2016 geboekt via Groupon en de vouchers zijn door Go Mundo op 29 juli gegenereerd hoezo verrassingsreis, mijn conclusie is dat het al vast stond waar de reis naar toe ging. De echte verassing was nadat we de bestemming wisten (10 dagen van tevoren), recenties van de bestemming bekeken, je wilt niet weten wat daar allemaal vermeld wordt, zo negatief en slecht bevonden (deels kunnen wij dat bevestigen). Via Go Mundo info wordt het hotel aangegeven met 3*, het hotel zelf hanteert 2*!!!. Dan bedenk je dat de prijs wel heel erg laag zou zijn maar via een andere touroperator bijna dezelfde prijs. Dit was de 1e keer dat ik me genaaid voel door Go Mundo.
Go Mundo bood nog aanvullende diensten aan, ruimbagage € 60,– voor een koffer van 15kg. Check (achteraf) gedaan op de site van Ryanair € 30,– voor een koffer van 15kg in het hoogseizoen.
Vervoer per touringcar in Spanje naar plaats van bestemming € 40,– en hetzelfde tarief voor de terugreis. Bij aankomst op het vliegveld van Girona wordt duidelijk aangegeven dat een taxirit naar dezelfde plaats van bestemming € 25,– is. Om 11.20 stonden wij buiten met ruimbagage koffer en om 13.50 bij het hotel, de taxirit zou slechts 25 minuten zijn. Dit was de 2e en 3e keer dat ik me genaaid voel door Go Mundo.
Dan zullen we het nog maar niet hebben over dienstverlening van de touringcar organisatie.

Voor mij is het heel duidelijk nooit, never meer via Go Mundo en ik zal Go Mundo nooit aanbevelen aan kennissen en vrienden dan wel in de sociale media.

IK BEGRIJP DAT GROUPON EEN INTERMEDIAIR IS MAAR EEN CHECK OP DE KWALITEIT VAN HET AANGEBODENE ZOU UITGEVOERD MOETEN ZIJN, ZEKER IN HET GEVAL VAN EEN VERRASSINGSREIS.
IK ZOU DEZE REIS NOOIT GEBOEKT HEBBEN MET DATGENE WAT ACHTERAF DUIDELIJK IS GEWORDEN.
HET HEEFT NIETS TE MAKEN MET HET AANGEBODENE VAN GROUPON MAAR IK HEB BETAALD VOOR AANVULLENDE DIENSTEN VAN GO MUNDO E140,-- TERWIJL IK VOOR EIGEN GEREGELDE DIENSTEN SLECHT E 80,-- BETAALD ZOU HEBBEN.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 oktober 2016 om 10:03 geantwoord

Beste meneer Koks,

Vervelend om te vernemen dat de deal niet naar wens is verlopen.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 6 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben en vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een gepaste oplossing zult ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Pko