Klacht: Verplichte eindschoonmaak bij meenemen hond

op 20 juni 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Hallo,

Mijn klacht is dat je bij roompot als je een hond meeneemt altijd meteen te maken krijgt met een verplichte eindschoonmaak van rond de 70 Euro.
Mensen zonder hond hebben de keuze of ze de eindschoonmaak zelf doen of dat ze toch willen betalen voor de eindschoonmaak.
Wij hebben een kleine hond die niet verhaard, het huisje word daardoor echt niet vuiler, ik denk dat als je 2 of 3 kinderen meeneemt het huisje echt wel meer vuil word. Ik denk dat je de keuze moet blijven houden of je je huisje zelf schoonmaakt met of zonder hond. Het criterium zou moeten zijn of je je huisje schoon achterlaat of niet. Daar betaal je ook een borg voor. Trouwens katten verharen ook en daar staat nergens iets over.
Momenteel boeken wij niet meer bij roompot omdat deze regeling er is, je vakantie word meteen meer dan 100 Euro duurder door deze regeling.

Ik ben tevreden als je de keuze blijft houden om de eindschoonmaak zelf te doen, met of zonder hond.
Criterium moet zijn laat je je huisje schoon achter of niet!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 21 juni 2016 om 14:39 geantwoord

Heeft op 21 juni 2016 om 22:24 geantwoord

Standaard brief zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan. Hierbij krijg je duidelijk het gevoel dat er niets mee gedaan word als naar regeltjes te verwijzen, als dat voor Roompot de manier is om met klachten om te gaan weet je genoeg.

Alle klachten die gemeld zijn door Calisto