Klacht: verplichte betaling

op 10 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

enkele maanden geleden kom ik via facebook op een linke van luxstyle, over een geweldig zwart masker die de huid mega goed zou reinigen..
op een bepaald moment ben ik bezig met het invullen van mijn gegevens maar halverwege sluit ik alles omdat ik klanten had in mijn zaak.
Enkele dagen later ontvang ik een pakketje met een doosje van die fameuze maskers! Ik had mijn gegevens nog niet eens bevestigd laat staan een aankoop!
In ieder geval, denk ok dat is niet normaal maar zal het eens testen, Ik kreeg dat zwart goedje amper van m’n gezicht af! Heb het met de schuurkant van een spons moeten doen! Mijn gezicht was volledig beschadigd, rood etc
Bij deze stuur ik mijn klacht naar luxstyle en dat ze het masker eerst eens op hun eigen gezicht zouden moeten testen voor het de wereld in te sturen!
Nu heb ik zelfs dat product niet besteld en intussen ook al teruggestuurd (uiteraard beweren zij het nooit te hebben ontvangen, ondanks mijn bewijs van de post) en nu zitten ze nog steeds achter me om alles te betalen! dus niet enkel het produkt van 19 euro maar ook de verzendkosten en rappelkosten intussen 57 euro. Zonder mijn 10 euro verzendingskosten die ik heb betaal om hun het pakje terug te bezorgen!
Wat moet ik nu doen?? Er gaan geen 2 weken voorbij of ze doen er 10 euro rappelkosten bij?
Alvast bedankt voor de feedback

ik heb mijn plicht in mijn ogen gedaan! Ik heb hun product (die ik nooit heb besteld) teruggestuurd en heb er een bewijs van doorgestuurd!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elisaventrella