Klacht: Verplicht vooraf betalen van factuur!

op 15 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben al jaren een trouwe klant van Wehkamp. Omdat wij 4 opgroeiende kinderen hebben zijn wij erg geholpen met de bezorg en retourservice van Wehkamp. We hoeven niet met z’n allen naar de stad, we kunnen lekker thuis passen…super! We betalen de factuur altijd direct van de producten die we houden. We hebben nog nooit een betalingsachterstand gehad. Echter sinds enkele maanden kunnen we we alleen nog maar bestellen als we de factuur direct betalen!!!!!!
De reden zou zijn om dat in het verleden is gebleken dat ik meer dan 80% van de bestelling retourneerde. Ik heb hierover gebeld en het klopt er kan niets aan gedaan worden. Ik word behandeld als een wanbetaler.
Ik ben boos en teleurgesteld. Ik kan de factuur van €450 niet betalen….omdat ik verschilende maten bestel voor elk kind, houd ik niet alles.

Mag dit zo maar?

Ik ben tevreden als ik weer gewoon als klant mag bestellen en achteraf mag betalen. En niet onterecht gestraft word.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Goedemiddag, Je mag natuurlijk retourneren wat je wilt. Heb je meer dan 80% geretourneerd? Dan kunnen we je de betaalwijze Achteraf betalen helaas niet aanbieden in onze kassa. Je kunt nog steeds bij ons bestellen door te kiezen voor een van de andere betaalwijzen. Als we je hiermee kunnen helpen, horen we het graag. Je mag dan een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht irmavan4

10 maanden geleden - Nee hier ben ik niet mee geholpen. Zelfs als ik minder artikelen zou bestellen is het nog niet mogelijk om achteraf te betalen! Ik moet altijd het volledige bedrag eerst voorschieten en dat is financieel gewoon niet mogelijk. Bovendien duurt het te lang voor het geld weer terug is gestort. Ik vind het een hele slechte service Wehkamp!

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 15 december 2017 om 22:47 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor de reactie. In dit geval kunnen wij niet meer betekenen. Achteraf Betalen is bij ons een extra service en is niet direct voor iedere klant beschikbaar, hoe vervelend dit ook is. Ik had graag meer willen doen, maar wij zijn afhankelijk van ons financiële systeem.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

webcareteam wehkamp

Heeft op 16 december 2017 om 05:50 geantwoord

Er is geen oplossing geboden...zelfs niet gekeken...geen persoonlijk contact...

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Goedemiddag, We nemen graag telefonisch contact met je op. Zou je ons een e-mail willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl met je contactgegevens en een voorkeur voor moment waarop je te bereiken bent? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door irmavan4