Klacht: verplaatsing boeking

op 16 maart 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor as weekend 20 tm 23 maart huis geboekt in de katjeskelder in Oosterhout.
Wij komen met 18 personen en wij zitten in 1 huis.
Ivm corona virus wil ik weekend later plannen.
Ook kunnen we geen gebruik maken van faciliteiten op het park.
Dit gaat dus geen fijn weekend worden.
Ik heb contact gelegd via mail,Whatsapp,Messenger en telefoon.
Ze zijn totaal niet bereikbaar.
Ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
Heb 1500 euro betaald,alle andere parken zijn dicht maar roompot blijft open.
Mijn plezier is nu wel voorbij.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn weekend om kan boeken naar later in het jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 17 maart 2020 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door desire01