Klacht: Verpakking lek

op 27 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen week heb ik een fles badkamer-schimmelreiniger gekocht in het filiaal in Spierdijk. Inclusief de andere aankopen in mijn tas gedaan.

Bij thuiskomst bleek de fles lek te zijn. De fles was niet beschadigd maar was gaan lekken in de tas waar ook mijn mobiel en portemonnee in zaten. Bij het oppakken van de tas kwam het middel ook op mijn schoenen en broek. Mijn mobiel werkt gelukkig nog maar ook mijn portemonnee, kleding en schoenen zitten met bleekvlekken. Heel erg jammer.

Misschien is het een idee om het product, dat vorige week in de aanbieding was, te controleren. Dit zal ongetwijfeld niet de enige fles zijn.

Verder ben ik een uiterst tevreden klant van de Action. Heel erg spijtig dat er zo’n slecht product tussen zit.

Olga Quakernaat

Zie boven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OlgaQuakernaat