Mijn Klacht:
Ik koop regelmaat haring bij U. De vis is goed maar de verpakking deugt niet. Over de haring zit plastic gelijmd met aan het eind een flatje om het open te trekken. Nu mooi niet. Moet met een scherp mes de verpakking open snijden wat me een flinke snee opleverde. Dus reageren want kan niet de bedoeling zijn. Doe er wat mee. Groet Anne ter Brugge a.h. Assen Scharmburg
Gewenste Oplossing:
Minder sterke lijm gebruiken.


