Mijn Klacht:
Ik was bij de AH en jullie hebben deze week half om half gehakt in de bonus ,1.99 500 Gram ik wilde 5 kilo hebben moest ik allemaal pond verpakkingen pakken ,want 1 kilo kost 5,19 dat verschil vind ik erg groot 1.21, jullie maken zo’n reclame voor het milieu ik heb me een berg afval nu van al die pond verpakkingen
Gewenste Oplossing:
Als de kilo prijs ook in de reclame is en niet nu zo'n groot verschil

