Klacht: Verouderde verpakking

op 13 september 2016 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Gister bladcadeau card cadeau gekregen omdat ik het blad “computer Idee” graag wilde hebben. Op de verpakking stond dit blad ook vermeld. Toen ik de card ging activeren op internet bleek dat Computer Idee niet op de website te staan. Na contact met Bladcadeau, bleek dat Computer Idee al sinds december 2014 niet meer in het assortiment zit. Ik moest maar een ander blad kiezen of card cadeau geven aan iemand anders.

Abonnement op Computer Idee, maar dat is uitgesloten omdat Bladcadeau geen contract meer met hun hebben dus rest teruggave van de €15,00.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bladcadeau over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 16 september 2016 om 14:30 geantwoord

Geachte heer mevrouw Ochse,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft een verouderde verpakking van BladCadeau te hebben ontvangen. We vermelden op de verpakking dat het actuele aanbod online te vinden is en dat wijzigingen onder voorbehoud zijn.

Via Facebook heb je aangegeven dat je klacht inmiddels is opgelost door een restitutie die je hebt ontvangen van Albert Heijn.

Webcare Team Sanoma

Heeft op 18 september 2016 om 20:21 geantwoord

Bladcadeau verwacht echt teveel van hun klanten. Als je zo'n kaart aanschaft verwacht je niet dat je eerst naar huis moet gaan om op internet te gaan kijken. Zeker niet als de koper helemaal geen kennis heeft van internet. Albert Heijn heeft het opgelost. NIET Bladcadeau, die wilden van geen oplossing weten en liet hun klant in de steek. Héél slechte service en ik zal het een ieder afraden een Bladcadeau card aan te schaffen.

Alle klachten die gemeld zijn door GOXE