Klacht: geen unieke code vermeld

Rob Oomens op 14 januari 2017 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg mijn de laatste Veronica magazine met de 2 voor 1 voucher. Helaas staat er helemaal geen code op. Dus er niets te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Graag met spoed nieuwe vouchers opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 17 januari 2017 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u problemen heeft met het verzilveren van uw WinterWinWeken code.

De juiste link is www.veronicamagazine.nl/winter2016

Het is niet de bedoeling dat u deze in de Google zoekbalk typt, maar direct in de adressenbalk.

Meer informatie kunt u ook vinden op https://www.veronicamagazine.nl/winnen. Mocht het onverhoopt niet lukken, neem dan contact op met de telefonische klantenservice.

Wij wensen u veel geluk!

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door