Klacht: Vermist ‘uitgeklapt’ campingbedje

op 15 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Dit betreft een klacht: Wij hadden van 23 December 2013 tot en met 30 December 2013 een weekje kerstvakantie geboekt op jullie park. Eigenlijk moesten wij op Maandag vertrekken maar vanwege familieomstandigheden zijn wij stel op sprong een dag eerder vertrokken. Toen wij bijna thuis waren kwamen wij erachter dat wij het campingbedje van onze zoon ‘uitgeklapt’ hadden laten staan in huisje 415. Wij hebben bij thuiskomst direct gebeld en de medewerkster vertelde ons dat ons eigendom opgestuurd zou worden, ik heb aangeboden om de verzendkosten voor het bedje van onze waarborg in te houden. De dag erop werd mijn man gebeld met de melding dat het ‘uitgeklapte’ campingbedje NIET was aangetroffen in huisje 415, dit verbaasde ons enorm en nu nog steeds. Het bedje stond uitgeklapt in de slaapkamer dus daar zouden jullie housekeeping nooit overheen gekeken kunnen hebben. Het enige wat ik mezelf nog kon bedenken is dat het als 1 van jullie huur campingbedjes zou kunnen zijn en deze is opgeborgen. Ik heb ook meerdere malen contact opgenomen met jullie en 1 keer jullie hoofd huishouding aan de telefoon gehad die vertelde dat het echt een vraag is waar ons bedje is gebleven, deze dame beweerde zelf dat het te groot was om mee naar huis te nemen door jullie housekeeping, waardoor ik nog meer begon te twijfelen of ik mijn bedje ooit nog terug zou zien. Deze zelfde dame, de hoofd housekeeping heeft mij toegezegd eind van de week nog eens te bellen maar wij hebben niets meer van jullie vernomen. Het bizarre is wel dat toen wij jaren geleden voor het eerst jullie park hadden bezocht mijn man zijn ring per ongeluk in de badkamer had laten liggen en was vergeten, en jullie deze WEL hebben gevonden en netjes hebben opgestuurd, maar een uitgeklapt campingbedje niet, dit is echt heel raar.

Geld retour ter waarde van een nieuw campingbedje of korting op een volgend verblijf

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 januari 2014 om 15:41 geantwoord

Wij hebben inmiddels zowel telefonisch als schriftelijk contact met de gast gehad en beschouwen deze kwestie als afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fanny79