Klacht: vermelding bedrijvengids voor 150 euro

op 23 juni 2016 over Telefoonbedrijvengids.nl in de categorie Producten

vanmorgen gebeld door bedrijvengids.nl, heel chaotisch telefoontje, ze vroeg met wie ze sprak ,dus ik herhaalde mijn naam.
toen zei ze dat ik vorig jaar had aangegeven dat ik geen extra vermelding in de bedrijvengids wilde van 150 euro ,en of dat nu nog steeds zo was, ik heb (geloof ik ) alleen gezegd “zei u nou 150 euro”en toen was het van “daag mevrouw”,ik zei nog : he wacht eens even.maar opgehangen.
nou hoop ik maar dat het allemaal goed gaat,en er niks met voicerecorders verdraaid wordt,maar ik heb niks getekend ,en ik dacht ook geen ” ja ” gezegd.

als dit soort praktijken afgestraft worden door de rechter,dit moet echt verboden worden bij de wet,en dat mensen als ze op zo'n manier benaderd worden,van te voren weten dat zei in hun recht staan en zich nergens zorgen over hoeven maken ,en alle rekeningen van dat soort praktijken in de kliko kunnen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefoonbedrijvengids.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefoonbedrijvengids.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacqie1961