Klacht: vermeende schuld van €12

op 09 augustus 2015 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Fit 4 free en nu ook GGN blijven ons lastigvallen met vermeende schuld mijnerzijds. Ter info een greep uit de contacthistorie:

Breda 26-7-2015

GGN dossiernr 23361145

Beste F4F-er,

Ondanks diverse dure telefoontjes en mailtjes van onze kant blijven jullie beweren dat ik geen €4 van jullie maar F4F € 12 van mij te goed heeft.

Ik heb zelfs een aangetekende brief verstuurd, die jullie niet van het geclaimde bedragje wilden aftrekken, terwijl jullie (ex-een-jaar-vooruit-betalende) cliënten gedwongen worden exorbitante telefoon- en incassokosten te betalen omdat jullie kortzichtigheid géén grenzen kent.

Omdat ik (nog) geen schadevergoeding wil vragen voor de, door jullie wanprestatie ontstane, verloren tijd, ga ik nu niet herhalen wat ik jullie reeds heb toegezonden en telefonisch toegelicht.

Ik zal echter wel schadeclaims wegens inkomstenderving overwegen als ik de reeds gedane transacties en contacten op chronologische volgorde moet plaatsen voor een eventuele rechtsgang, die ik overigens vol vertrouwen tegemoet zal zien.

Ik zal een CC naar jullie favoriete incasso, mijn DAS rechtsbijstand, RadarTV en eventueel gevonden andere consumentenorganisaties meesturen.

Misschien dat Radar weer eens aandacht aan jullie werkwijze besteedt.

Gegroet: Tiest vd Boogaard

Breda

076 5710990

0622667991

[email protected] of [email protected]

Ps: In tegenstelling tot jullie zijn bovenstaande telefoonnrs en emailadressen afhankelijk van uw abonnement nagenoeg gratis te bereiken.

Ik heb F4F aanvankelijk geschreven dat ze de €4 ergens naar mijn of eigen keuze mogen steken, maar ze blijven vasthouden aan hun €12,-.
En dat allemaal nadat ik onze vooruitbetaalde 2 jaarabonnementen na een jaar wilde terugstellen naar automatisch elke maand en mijn bank weer een auto-afschrijving van ruim €400! aankondigde.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

fit for free

Heeft op 11 november 2015 om 13:09 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar [email protected] en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door Tiest vd Boogaard