Klacht: verloren bagage

op 17 februari 2018 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 12 februari 2018 vloog ik met Pegasus Airlines om 19.30u. Ik heb mijn handbagage ingecheckt en bij aankomst was deze niet op de bagageband. Bij de helpdesk kon ze me niet verder helpen behalve met een telefoonnummer van de klantenservice. Een Turks nummer waar ik mee gebeld heb, maar helaas was dit buiten kantooruren. Ik ben naar huis gegaan zonder bagage. De volgende dag heb ik een haf uur in de wacht gestaan en heb ik opgehangen. De dag erop heb ik een Nederlands nummer gevonden en gebeld en ben ik een emailuitwisseling gestart. Ook al geef ik alle feiten; zoals geen bagagenummer/sticker gekregen bij de balie met inchecken en de helpdesk die me op Schiphol niet wilde helpen, blijven ze vragen om het Report Case nummer. Ondertussen heb ik ook met Schiphol gebeld en die hebben me weer doorverbonden met Avia de bagagepartner. Deze mochten geen Property Irregularity Report (PIR) opmaken en hebben een mail gestuurd naar Pegasus met het verhaal erbij.
Pegasus reageert weer hetzelfde. Ik heb weer met ze gebeld en ze kunnen niks voor me doen. Niemand is op zoek naar mijn bagage. Het enige wat ik vraag. Ik weet nu niet of het in Istanbul ligt. Of in Amsterdam. Of dat het gestolen is van de band in Schiphol. Onwetendheid en frustratie van regels geven me mij geen koffer terug.

Ik zou graag willen dat ze ernaar gaan zoeken en dat ik dan weet waar die is of dat die daadwerkelijk kwijt/gestolen is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aylin Onsoz