Klacht: verlopen tegoed

op 13 maart 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ooit en keer een kadokaart 25,- gekregen
Toen ik wat wilde bestellen bleek de kaart een maand verlopen. nou lag hij al een tijdje in de kast maar ik wist dat niet

gebeld maar daar snappen ze er niets van.

Gewenste Oplossing:

geld terug of nog eenmalig mij de kans geven het geld uit te geven.

Voor andere klanten duidelijk op de kaart vermelden wat de einddatum is, nu alleen in te zien door in te loggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 maart 2020 om 17:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 maart 2020 om 10:00 geantwoord

is helemaal geen oplossing geboden. Klacht dus niet opgelost
Koop hier niets mensen, lijkt allemaal leuk en goedkoop maar service verlenen ze niet

Alle klachten die gemeld zijn door APK