Klacht: Verlopen cadeaubon

Landsmeertje op 11 december 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht
Een aantal jaar geleden heb ik voor mijn werkgever een bol.com cadeaubon gehad. Na een aantal jaar wilde ik een aankoop doen aangezien ik eindelijk wat had gevonden. Tot mijn verbazing was de bon niet meer geldig.

Hierna uiteraard direct gezocht naar de vervaldatum van de bon (Die hoort namelijk op de bon zelf te staan). Op de bon staat Dit niet waardoor ik contact heb gezocht met de klantenservice van bol.com aangezien de kaart dan 5 jaar geldig dient te zijn (en niet 3 zoals bol.com suggereert).

Gelukkig niks aan te merken op de klantenservice, snelle reacties en allemaal aardige vriendelijke medewerkers, maar wel wordt ik hier niet verder geholpen en krijg ik te horen dat de bon niet meer geldig is en ze verder niks meer voor mij kunnen betekenen in deze.

Aangezien de wetgeving voor cadeaubonnen erg duidelijk is lapt hier een bedrijf als bol.com de wetgeving aan de laars (Een cadeaubon moet geldig zijn voor 5 jaar mits er een vervaldatum op de bon staat).

Gewenste Oplossing:

Cadeaubon heractiveren zodat deze alsnog gebruikt kan worden. ik contact heb gezocht met de klantenservice van bol.com aangezien de kaart dan 5 jaar geldig dient te zijn (en niet 3 zoals bol.com suggereert).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 11 december 2019 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Landsmeertje