Klacht: Verloopdatum Voordeelcoupons niet vermeld

op 26 maart 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen november heb ik 2 voordeelcoupons via de Spoordeelwinkel gekocht, waarmee je 2x een reis kan maken voor 25 euro.
Tijdens deze bestelling via de website van Spoordeelwinkel, noch in de emails of in de ontvangen coupons stond vermeld dat deze coupons een verloopdatum zouden hebben van 28 februari. Ook in de Voorwaarden van NS en van de Spoordeelwinkel was niets van deze eindigheid van de geldigheidsduur van deze coupons te vinden.
Het is goed gebruik om in ieder geval in de emails na een bestelling via de website, alle voorwaarden duidelijk te vermelden. Dit was niet het geval.

Mijn aangekochte coupons zijn dus verlopen. Ik wil 2 nieuwe coupons ontvangen, of mijn geld terug (25 euro).

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van NS

7 jaren geleden - Geachte heer Borst,Graag beantwoord ik uw reactie. U bent niet tevreden over de voorwaarden van de e-tickets van de Spoordeelwinkel. Het spijt mij dit te lezen.U kunt geen gebruik meer maken van uw e-tickets. Ik verzoek u daarom rechstreeks naar NS te reageren. U kunt uw e-tickets opsturen onder vermelding van kenmerk 29486042/21102018 naar: NS Klantenservice Postbus 2372 3500 GJ UtrechtZodra wij uw e-tickets hebben ontvangen, zullen wij uw verzoek in behandeling nemen.Ik hoop dat ik u voldoende heb ingelicht en wacht uw reactie af.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice

NS

Heeft op 27 maart 2013 om 11:08 geantwoord

klant dient rechtstreeks naar NS te reageren.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht theoborst

7 jaren geleden - Deze klacht is met dit antwoord geenszins opgelost. In de 'oplossing' is slechts vezocht om rechtstreeks naar NS te reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door theoborst