Klacht: Verlies van vordering door slechte inzet DAS

op 28 mei 2016 over DAS in de categorie Verzekering

Op 1 juli 15 werd door de kantonrechter onze vordering op debiteur R3 projecten/ Miedema beheer BV toegewezen. Bedrag € 5449,05 De debiteur R3 projecten werd op 10 sept 15 failliet verklaard.. Uit het verslag van de curator bleek dat in de BV nog roerende goederen werden aangetroffen. Ondanks regelmatig telefonisch contact, waarin op spoed is aangedrongen, was DAS na de de uitspraak van de kantonrechter niet tot grotere spoed te bewegen. Dit ondanks dat aan DAS was duidelijke gemaakt dat de moraliteit van de debiteur ondermaats was. DAS viste dus achter het net met gevolg dat ik naar mijn centen kan , fluiten, zie verder de bijlagen

DAS beroept zich er op de wettelijke termijnen te heen gerespecteerd. Deze termijnen hebben een marge, d.w.z. minimum en maximum. Een goede inzet had zich gekenmerkt door hantering van een minimum termijn, temeer omdat er meerdere keren is aangedrongen op spoed. Echter niets van alles bij DAS!!

DAS dient wegens nalatig handelen het te vorderen bedrag te betalen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 07 juni 2016 om 08:38 geantwoord

Geachte heer,

Vanwege privacy overwegingen onderhouden wij rechtstreeks contact met u en niet via deze website.
Er is gisteren (6 juni 2016) vanuit DAS, op directieniveau, schriftelijk naar u gereageerd naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl d.d.28 mei 2016.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Servicemanagement DAS

Alle klachten die gemeld zijn door 5741BT