Klacht: verlening abbonnement

op 10 mei 2017 over Ritel in de categorie Internetshops - Elektronica

Goedemiddag,

Bij deze wil ik even een klacht opmerken,
van uw winkelmedewerker naar de klant toe !

Vanaf 27 april ontving ik een sms ,mail en brief van de winkel Ritel om mijn telefoonabonnement
te verlengen.

Gelijk ben ik deze middag naar de winkel gekomen met mijn 3 ontvangsten van Ritel ,
voor een nieuw abonnement .

Hier bij vertelde de winkelmedewerker dat mijn telefoonabonnement pas officieel 1 mei zou ingaan.

Daarom hadden wij samen overwogen om alvast de telefoon te bestellen die ik graag zou willen voor mijn verlening van mijn abonnement dit ging over de iphone 6-64 gb.

Dan zou de telefoon binnen zijn wanneer ik mijn abonnement kon verlengen.
De winkelmedewerker vertelde mij dat ze pas 3 mei een nieuwe levering kregen en dat die daar dan bij zou zitten.

Tot die tijd heb ik gewacht en vervolgens na 11:00 in de ochtend gebeld .
De winkelmedewerker vertelde dat de telefoon nog niet binnen was .

Die donderdag 4 mei heb ik weer gebeld ,
Maar jammer genoeg zat de telefoon alweer niet bij de levering en heeft de winkelmedewerker als nog een keer de telefoon besteld maar bij een ander filiaal in Middelbeers .

Die zelfde dag heb ik nog naar mijn provider gebeld om te vragen hoe het zit.
Hun konden mij vertellen dat er nog niks aan mijn abonnement was veranderd.

En ook heb ik het hoofdkantoor gebeld van Ritel hier heb ik 15 min naar gebeld maar kreeg niemand aan de telefoon.

Vrijdag 5 mei zou hij eindelijk binnen gekomen moeten zijn.

Maar als nog zat de telefoon er niet bij

Zaterdag 6 mei heeft mijn moeder nog een keer in middag gebeld en de winkelmedewerker vertelde haar dat de telefoon in de middag nog binnen kon komen anders dinsdag 9 mei .
Ook vertelde ze : omdat mevrouw van Lieshout een goedkopere abonnement neemt kan het zijn dat ze langer moet wachtten .

Dit vind ik geen klanten binding !!
Jammer dat het zo moet vooral om dat ik al 4 jaar klant ben en nooit geen problemen heb gehad.

Ik hoop dat u mij tegemoet kan komen

vriendelijke groet
J van Lieshout

wanneer ik niks hoef bij te betalen want dit gaat over die niet goede service van Ritel !!

ik zou graag het abonnement willen afsluiten die ik had gevonden en daar zaten geen kosten bij voor de telefoon.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ritel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ritel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jackyy013