Klacht: verlenging/uitschrijving

op 01 juni 2017 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevr/hr,

Op maandag 29 mei kreeg ik een bericht om mijn lidmaatschap te verlengen,wat ik ook gedaan heb en 10 euro heb betaald.
Bovendien heb ik een inkomensverklaring ingestuurd.

Op woensdag 31 mei kreeg ik bericht dat ik uitgeschreven ben omdat mij een woning is toegewezen.

Inloggen kan niet meer. Bij deze verzoek ik U de 10 euro terug te storten.

Met vriendelijke groet,
Paul Coulet

Gewenste Oplossing:

Als er 10 euro terug gestort is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Coulet