Klacht: verlenging virusscanner AVG

op 27 april 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb jaren een Norman virusscanner gehad. Nu zijn ze samen gegaan met AVG. Heb nu dus een verlenging gedaan .Betaling ging via global collect.Nu krijg ik een klacht van AVG dat de betaling niet binnen is . Wat kan ik nu doen

Gewenste Oplossing:

Wanneer Global collect aan AVG betaald en ik daar een bevestiging van krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 28 april 2017 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

28-Apr-2017 De heer Van Loenen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door gerritvanloenen