Klacht: verlenging rijbewijs.

op 18 maart 2020 over CBR in de categorie Overheid

Eind febr. ben ik gekeurd en heb het besluit van het CBR toegestuurd gekregen. Ik mag blijven rijden tot 27 maart 2020 en moest voor die tijd bij de gemeente Aalsmeer mijn nieuwe rijbewijs aanvragen. Zij weigeren dit, alles vanwege het coronavirus en zijn het niet met me eens dat het voor 27 maart moet. Mijn rijbewijs is nog geldig tot 15 aug., dan word ik 75. Maar ik begreep dat ik vanwege de keuring het binnen 4 weken aan moest vragen. Ook een telefoontje naar het CBR hielp niet, zij konden niets voor me doen. Konden niet de datum wat verlengen . En de gemeente Aalsmeer gelooft mij niet en weigert mijn rijbewijs te verlengen omdat het nog niet verlopen is en ik in aug. pas 75 wordt. Wie heeft er nu gelijk? Hoop niet dat als ik het over een aantal weken weer ga aanvragen dat ik dan opnieuw gekeurd moet worden.

Oplossing: uitstel om het aan te vragen zonder nieuwe keuring.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ajmees