Klacht: Verlenging draait uit op extra kosten!

freakboy op 15 september 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Jaren klant, denk je na een verlengingsmail, je mag verlengen. Mooi! De verlengingsbutton geklikt id mail en aangevraagd. Wat blijkt nu, heb ineens een dubbele abo tot en met november! Ik had gekozen voor geen nummerbehoud en Tele 2 heeft zelfs de simkaart met nieuw ander nummer geactiveerd! Hierdoor zit ik dus opgescheept met dubbele abo kosten! Ben jaren klant en moet nu beide nrs betalen ipv dat ik verlenging hebt. De oude nr, want ik had geen nummerbehoud, loopt dus door tm november de nieuwe. Hadden ze gewoon niet die andere sim moeten activeren. Enige compensatie was 1 nota. Betaal dus dubbel kosten tot de oude nr afloopt.

de volledige kosten van het oude nr worden gecompenseerd - uiteraard excl. toestelkosten - want Tele 2 heeft de andere sim geactiveerd omdat ik geen nummer behoud wou.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freakboy