Klacht: Verlenging abonnement Telfort

op 22 juni 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Gisteren, 21 juni 2016 het abonnement van mijn zoontje verlengd. Er werd een mooie aanbieding gedaan als vaste klant van Telfort. 2 jaar abonnement met ipv 150, 175 belminuten, 600 mb ipv 500 mb, een samsung galaxy s5 neo voor 9 euro per maand. Een totaal bedrag van 21,50 euro per maand.

Ga ik vanmorgen kijken naar de specificaties van het toestel en kom ik bij belsimpel terecht. Hun bieden precies hetzelfde abonnement aan bij Telfort voor een bedrag van 18,50 euro per maand? Het verschil van 3 euro komt door het volgende. Daar is het toestel 6 euro per maand en via de verlenging 9 euro?????

Dit noemen ze een mooie aanbieding omdat je vaste klant bent????

Ik heb hierover telefonisch contact gehad met Telfort. Haar advies: de koerier laten weten dat je het toestel niet accepteerd en het abonnement stopzetten om vervolgens via belsimpel een nieuw abonnement af te sluiten? Waar gaat dit over????? Ik werd onvriendelijk te woord gestaan. Dit is toch niet meedenken met een vaste klant?

Ik laat het voor nu zo, want mijn zoontje zit met smart te wachten op zijn nieuwe toestel en wil ik niet teleurstellen, maar ik vind dit zeker NIET klantvriendelijk.

Ik zou het zeer op prijs stellen dat Telfort het abonnement ook aanbied voor de 18,50 euro.
Dit is naar mijn idee het minste wat ze kunnen doen want zoals hun het nu doen komen ze de klant niet tegemoet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolepijnenburg