Klacht: Verlenging abonnement

Cyrody op 21 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik kon in februari jl. mijn abonnement verlengen. ze hadden een leuke aanbieding, € 25,00 per maand voor KPN Hussel. Dit omdat we alles van KPN hebben. Daarop kreeg ik een mail met een bevestiging van dit abonnement voor € 32,50. Contact opgenomen en mij werd verzekerd dat hier nog korting vanaf ging en dat het maandbedrag de afgesproken € 25,00 zou bedragen. In de app van KPN stond vervolgens dat mijn nieuwe abonnement nu € 27,50 zou kosten. Weer gebeld en mij werd verzekerd dat het nu in orde zou komen. Vandaag ontving ik een mail dat hoera hoera morgen mijn nieuwe abonnement ingaat voor de prijs van € 46,00. Wat een ongelooflijke warboel daar. We zijn een jaar bezig geweest om van de kosten van Netflix af te komen bij KPN nadat we dit opgezegd hadden en nu dit weer. Iedere keer zullen we een bevestigingsmail krijgen van onze telefonische meldingen, maar ook dit gebeurt niet. Ook de telefonische bereikbaarheid in ons appartement is belabberd slecht, als er dan een monteur komt, wordt er gezegd dat dat komt omdat we een IPhone hebben, want hij heeft er met zijn Samsung geen last van. Wij hebben ons er ten einde raad maar bij neer gelegd.

Er is afgesproken dat mijn nieuwe abonnement € 25,00 per maand kost en niet € 46,00. Ik wil dat KPN zich aan die afspraak houdt. Zonder dat ik steeds weer aan de telefoon moet hangen om dingen recht te zetten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cyrody