Klacht: verlengen contract

op 22 augustus 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Vandaag meerdere keren contact gehad met T-Mobile. De meeste keren netjes geholpen maar de laatste keer erg asociaal.
Ik heb een betaling van 504,19 euro voor mijn nieuwe toestel gedaan, vervolgens bericht gekregen dat ik binnen 15 minuten een bericht zou krijgen van wanneer ik mijn toestel zou krijgen. Echter geen bericht ontvangen. Medewerker waar ik mee sprak gaf aan dat zij het niet begreep omdat de telefoon volgens haar lijst wel op voorraad was.
Ik heb nog even afgewacht of ik de e-mail kreeg maar niks ontvangen. Later terug gebeld en toen heel erg onbeschoft behandeld. Mevr heeft mij heel lang in de wacht gezet om vervolgens door te geven dat zij geen idee had wanneer ik mijn toestel of een bericht zou krijgen. Uitgelegd dat ik wel een grote betaling had gedaan en dus wilde weten wat de status was, hier was geen enkel begrip voor. Mevrouw zij alleen maar dat zij niet in discussie ging en heeft de hoorn er vervolgens opgehangen. Ik vind het niet netjes van T-Mobile dat als ik betaling voor mijn toestel doe en er dan vervolgens geen enkel bericht krijg van of ik mijn toestel wel of niet krijg en wanneer dit dan zou zijn.

Ik zou tevreden zijn als ik netjes te woord wordt gestaan en gewoon duidelijkheid krijg over wanneer ik mijn toestel krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flikweert