Klacht: verkopen van aanbiedingen van jumbo wat voor bestemd is verzorgingstehuis

op 18 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

de heer gert/jan van os Arnhem krijgt altijd de over gebleven aanbiedingen die blijven liggen van de filialen jumbo omg Arnhem en Elst die voor de bestemming zijn voor verzorgingstehuis te Arnhem maar deze heer verkoopt de producten van de jumbo op div vlooien markten in Arnhem en omgeving dat geld behoudt hij zelf
ik werk zelf in verzorgingstehuis waalstate oa ik doe daar begeleiding van div vrijwilligers voor bingo’s en kaarten en markten waar ik zeker deze producten kan gebruiken ,ik hoop dat u me hier over mailt kunnen we een afspraak maken grt heer derksen

ik ben te vreden dat deze heer van os uit arnhem niets meer krijgt dat hij dat op vlooien markten kan verkopen en zelf er beter van wordt ,dat niet te bedoeling is lijkt van de jumbo
wij als waalstate en nog drie verzorgingstehuizen zeer blij zijn met u over gebleven producten dat wordt weg gegeven en daar niet voor wordt betaald zoals de heer van os doet schandalig dat is jumbo echt niet waard
grt heer derksen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henk derksen