Klacht: Verkopen een lekkend stuurhuis

op 28 mei 2021 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Gekochte stuurhuis is lek. Autodoc verschuilt zich achter allerlei regels. Zo moet je het produkt demonteren maar dan heb je zo weken geen auto, zo vlot is Autodoc niet. De website is in het Nederlands maar bij klachten gaat het verder in het Engels, Duits. Ze hopen dat je in de uitgebreide klachtencyclus ergens afhaakt. Zeer onvriendelijk aan de telefoon, zoeken het conflict eigenlijk op.

Wanneer ik een ander stuurhuis krijg opgestuurd zodat ik mijn auto geen weken kwijt ben. Ook wil ik een redelijke vergoeding voor de reparatie en het opnieuw uitlijnen van de auto.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autodoc over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Autodoc in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Autodoc een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Autodoc

Heeft op 31 mei 2021 om 23:01 geantwoord

Beste Rene,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Het spijt ons ontzettend erg dat we helaas geen betere indruk bij u achter kunnen laten en bieden onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Graag zouden we een passende oplossing willen bieden en zouden er zo spoedig mogelijk terug op kommen.

Autodoc Team

Heeft op 08 juni 2021 om 10:19 geantwoord

De reactie van Autodoc is slechts om imagoschade te voorkomen op internet. Ik heb niets meer van Autodoc vernomen.....

Alle klachten die gemeld zijn door Arends123456