Klacht: Verkooptruc

op 25 maart 2013 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Al jaren ben ik lid van de Postcodeloterij, buiten een keer een ijsprijsje gewonnen. Oke,dat kan, maar schijnbaar doen ze niets met bestaande klanten, want als ik me wil aanmelden als studiogast op de site van Miljoenenjacht, moet ik weer loten erbij kopen en dan is er ook alleen maar een klein kansje dat je geselecteerd wordt als studiogast.Maar hoe kan het, dat in de uitzendingen alleen maar vakken zijn met mensen uit steden, komen die mensen daadwerkelijk allemaal uit die plaatsen??? Bovendien kiest een finalist een koffernummer, op dat moment kiest de notaris iemand in het land, die aan het eind hetzelfde bedrag krijgt. Volgens mij redt men het nooit om in een tijdbestek van max. een uur in b.v. Maastricht of Delfzijl te zijn.

de hele Postcodeloterij eens goed doorlichten en meer openheid en uitleg over de organisatie van uitzendingen ect.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Misbruiktechniek