Klacht: verkoop printer hp zonder voeding en duplex unit papier doorvoer onbreekt

op 12 juli 2017 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 19 juli 2017 om 16:26 geantwoord

Deze printer is gekocht in een executieveiling in opdracht van een curator. Zoals in de omschrijving staat aangegeven, gaat het hier om een gebruikt product. Wij testen geen producten op werking of compleetheid. Wij organiseren kijkdagen waarop klanten goederen zelf kunnen testen en controleren alvorens zij een bieding plaatsen. Zoals in onze algemene voorwaarden staat vermeld, geven wij geen garantie op kavels:

Proveiling.nl verstrekt met betrekking tot de Kavels geen enkele garantie van welke aard ook.
De Kavels worden verkocht in de staat waarin ze op het moment van Gunning verkeren met alle daaraan verbonden lusten en lasten. Proveiling.nl geeft op geen enkele wijze vrijwaring voor zichtbare of verborgen gebreken. De Koper wordt geacht de door hem gekochte Kavel vooraf zorgvuldig te hebben onderzocht.

U bent als bieder tweemaal akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden: bij registratie en bij het plaatsen van uw bod. Helaas kunnen wij in deze dan ook niets voor u betekenen.

Heeft op 19 juli 2017 om 16:56 geantwoord

Dit is flauwe kul ik heb geen half product gekocht

Alle klachten die gemeld zijn door Tony767