Klacht: Verkleuring jas

op 18 december 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gaastra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 20 december 2017 om 00:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Berg,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Helaas is het niet meer mogelijk om uw een passend antwoord te geven op uw vraag.
Voor info betreffende de huidige situatie van Gaastra, verwijs ik u graag naar de persberichten in de media of op Internet.

Voor meer informatie over uw recht als consument heeft de consumenten bond een website ontwikkeld
waar u antwoord kunt krijgen op alle consumenten klachten/vragen. www.consuwijzer.nl hoofdstuk faillissement.
Deze website is voor ons beide van belang. Hij behandeld niet alleen de rechten maar ook de plichten van alle partijen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten/Kind regards
Customer Service
Gaastra Fashion Group

Alle klachten die gemeld zijn door Christaberg