Klacht: Verkleuring

op 15 september 2017 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds een tijdje een ring van Swarovski en ben het beu om deze elke 2 maanden binnen te moeten brengen omdat hij, ondanks alle maatregelen en hem zelfs bijna niet te dragen, toch schade heeft. Dit is een schande en zou moeten opgelost worden want ik heb er echt genoeg van. Ik heb deze ring voor mijn verloving en mijn vriend heeft er enorm hard voor moeten werken. En dat allemaal voor iets waarvan je verwacht dat het kwaliteit is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat er iets aan gedaan word. Ze moeten zich niet elke keer er onder uit praten met hun mooie uitleg. Dit trekt op niks en ik vind dat als dit zo blijft doorgaan we een vergoeding verdienen en ik zal niet rusten tot er hier iets van gerechtigheid is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Devce