Klacht: verkleurde keukenkastjes

op 28 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

We hebben een keuken van Ikea uit 2009. Nu zijn de frontjes verkleurd. Alleen niet de hele keuken. De beneden kastjes hebben de originele kleur en de bovenkastjes zijn geel, vanwege het licht wat in de keuken schijnt. In het geheel ziet het er niet uit. Vlgs Ikea valt verkleuring niet onder de garantie. Maar bij een complete keuken, nu met boven gele deuren en beneden witte kastjes, vind ik dit absoluut niet kunnen. De omlijstingen zijn ook nog de originele kleur.

Ik zou willen dat ze hier serieus over nadenken en natuurlijk heel graag nieuwe frontjes.....zodat onze keuken weer 1 geheel is, dit is wel heel erg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht greetstra

2 maanden geleden - bericht van Ikea gekregen: Wij willen graag voor u kijken of de deurtjes nabesteld kunnen worden. Echter, hier heb ik wel artikelnummers voor nodig, zou u ons de artikelnummers door kunnen geven van de deurtjes welke verkleurd zijn? de aanhouder wint, mijn hartelijke dank, groetjes Margreet

Alle klachten die gemeld zijn door greetstra