Klacht: Verkeerde/Foute prijs

op 27 november 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen zaterdag (26 november 2016) was het kortingsweekend bij de Gamma 21% btw. Dit kwam perfect uit, want dit scheelt veel geld! Eindelijk in de winkel aangekomen zagen wij de Gamma informatiedesk (vestiging: Amsterdam-Noord) gezocht op de luxaflex (hout/wit) en wij zagen een perfecte deal, luxaflex van 130×180 voor €59,- ik vroeg aan de dame inkwestie of ook hier nog 21% korting vanaf ging, zij vertelde ons dat dit het geval was! Bij de kassa aangekomen bleek dit helemaal niet het geval te zijn en heeft deze dame ons verkeerd voorgelicht. Dit scheelt ruim €12,39! De dame in kwestie werd erbij gehaald en vertelde ons helaas ik heb het verkeerd gezegd, geen sorry, geen tegemoetkoming.. helemaal niks.. ik vond dit echt te schandalig voorwoorden! Hoe kan het dat de medewekers geen goede informatie verstrekken aan de klanten?

Graag willen wij onze €12.39,- alsnog terug! En personeel moet beter luisteren en informatie verstrekken naar/aan de klanten.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanity-Geesje