Klacht: verkeerde zending

op 14 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Heb op 29-10-2017 een cover voor een apple Ipad 2017 besteld en ontvangen. Helaas is dit de verkeerde het is er een voor een Ipad 3 en is vel te groot dus daar heb ik niets aan en is dus ook niet conform de bestelling.
Er zit ook gen pakbon bij de bestelling en hij komt uit Azerbaijan.
Kunt u mij de bestelde cover toezenden? En een adres geven voor de verkeerde cover naar verzonden moet.

Ben nog niet tevreden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht spinnemeer

10 maanden geleden - Het verzendnummer is: 1703130126888063. De betaling is op 28-10-2017 per creditcard betaald.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 december 2017 om 10:32 geantwoord

Beste Els Brouwer,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Ik zie dat u een hoesje voor ipad 2/3/4 besteld, daarom heeft u het juist ontvangen.

Voor de volgende artikel(en) kunnen we u twee oplossingen aanbieden te kiezen:

S481916900004 S4819169 magnetische auto wakker slaap flip litchi lederen case voor de iPad 2/3/4 dekking tablet met gratis screen protector + pen [Kleur:Zwart|]

1. retour
Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling van €12.73verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben.

2. coupon
De verzendkosten naar Polen kunnen relatief prijzig zijn vergeleken met de terugbetaling die u zult ontvangen (voor EU klanten bevindt ons retourmagazijn zich in Polen), daarom raden wij aan dat u het product houdt. Als compensatie voor het behouden willen we u een BonusTegoed aanbieden van 5 EUR. Graag horen wij van u of dit acceptabel is.

We zien uw reactie graag tegemoet.
Vriendelijk hopen we uw reactie te kunne ontvangen in de komende 3 dagen. We vragen hiervoor om uw begrip en medewerking.
Ter informatie: Gelieve ons te antwoorden met uw mening, als u niet tevreden bent met de gegeven oplossing kunt u zelf ook iets voorstellen. Als we geen antwoord krijgen binnen vier dagen zullen we u een mail versturen ter herinnering.

Leon
www.miniinthebox.com Klantenservice

Heeft op 16 december 2017 om 14:55 geantwoord

Bij de zending was geen pakbon aanwezig dat vind ik vreemd. Op mijn lijst mijn lijstje van bestellingen die ik in de loop van tijd gedaan zijn bij Mininthe Box komt deze bestelling nergens voor ik heb het wel op gevraagd maar daar geen reactie op gekregen. Wat ik heb is alleen de betaling via Creditkaart op 28-10-2017.

Reactie van de melder van de klacht spinnemeer

10 maanden geleden - In mijn bestel en betalings gedrag staat deze bestelling nergens genoteerd, ik heb deze wel op gevraagd maar niet gekregen. Bij de afgeleverde bestelling zat ook geen pakbon dus ik kan niets controleren, alleen mijn betaling via creditkaart. Ik wil graag mijn cover voor de Ipad 2017 ontvangen hier heb voor betaald en wat er gestuurd is heb ik niets aan.

Alle klachten die gemeld zijn door spinnemeer