Klacht: Verkeerde voorstelling van zaken

op 30 januari 2014 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 30 januari 2014 een kavel opgehaald wellness set ik heb dit gekocht omdat er op de foto 2 verzorging tubes bijstonden maar bij thuis komst zaten de tubes er niet bij.
Dus verkeerde informatie,een foto op de veilingsite zetten
wat in werkelijkheid niet is, waar je op biedt

Gewenste Oplossing:

tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 08 mei 2014 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mol,

Graag reageren wij op uw bericht op deze site.

Volgens onze informatie is uw klacht inmiddels opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoek ik u om mij een e-mail te sturen. Deze kunt u sturen naar: cs@bva-auctions.com onder vermelding van het kavelnummer. Uiteraard kunt u mij ook telefonisch bereiken op 033-4600071.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

BVA Auctions

Tjerk Vroon
Manager Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door jan90